A reinkarnci
2006.02.05. 21:04
Soha nincs ks ahhoz, hogy aki eltvedt, visszatalljon a helyes tra.
minden llek egyforma lehetsgek birtokban van
a reinkarnci nemhogy sletlen legenda volna: a reinkarnci hideg, kkemny tny.
Soha nincs ks ahhoz, hogy aki eltvedt, visszatalljon a helyes tra. Mert az let rk, s azrt vagy ma az, aki vagy, mert az voltl, aki voltl.
az emberi termszetnek van egy mindenkire jellemz, kzs vonsa: az ember csak akkor kpes lehetsgei teljes kihasznlsval mkdni, ha figyelmt eltereli nmagrl, s azt nla szerencstlenebb embertrsai megsegtsre irnytja.
A karmt Edgar Cayce egyetemesen rvnyesl, az ok s az okozat klcsnhatsra pl trvnynek ltta, amely a llek szmra lehetsget knl a testi, szellemi s lelki fejldsre. Minden llek (ahogy Cayce nevezte: "entits"), amikor emberi lnyknt a fldi skra lp, tudat alatt hozzfr az elz leteiben felhalmozott jellemzk, mentlis kpessgek s tehetsgek trhzhoz. Az entitsnak azonban le kell kzdenie az elz leteiben megtapasztalt negatv rzelmek uthatst: a gyllet, a flelem, a kegyetlensg, a kapzsisg ugyanis htrltatja fejldsben.
Ily mdon az entits feladata, hogy jjszletsek sorozatn keresztl kiegyenslyozza a pozitv s negatv karmikus bevsdsek hatst: hogy legyzze az nz impulzusokat, s tmogassa a kreatv ksztetseket.
A tudatalatti emlkszik a korbbi tapasztalatokra, de sok j oka van annak, hogy a tudatos elme nem rszesl ebben a ktes kivltsgban.
A fizikai test egy ruha melyet fldi tartzkodsa alatt a llek magra lt
Kpzeld el, hogy szabadon betekintst nyersz valamennyi elz letedbe, s egy napon, mintegy vletlenl, rd zuhan annak az emlke, hogy az emberisg trtnete nem ismer nlad nagyobb szrnyeteget!
Hogy viselnd el a rmletet, a megksett lelkiismeret-furdalst? Mit kezdenl azzal a rettent gondolattal, hogy egy korbbi inkarncidban annyi llektrsad ellen vtettl, s lelkednek olyan adssgai vannak, amelyek letrlesztshez tbb milli let sem volna elg?
Milyen remnysged maradna?
Ez a helyzet a valsgban sohasem fordulhat el, azon egyszer oknl fogva, hogy ez felbortan az ok s okozat karmikus trvnyt — mrpedig ez a trvny rk s megvltoztathatatlan. Soha, egyetlen lleknek sem lesz lehetsge arra, hogy sajt korbbi baklvseirl ilyen nyomaszt tudomst szerezzen. Akrmilyen adssgai legyenek egy lleknek trsaival szemben, addig nem kerl szembe velk, mg fejldse sorn el nem rte azt az rettsgi szintet, amelyen a jvttel immr lehetsges s megvalsthat.
Innentl fogva nyugodtan elvethetjk azt az rlt tvedst, hogy a "karma" a vak s kegyetlen bntets korbcsa, amely rajtunk, mltatlan bnskn csattan.
Manapsg a legtbb ember flrerti a karmikus trvnyeket — lltotta Cayce. — Minden lleknek vagy entitsnak helyes kpzetet kell kialaktania a sorsrl. A sorsunk bennnk van; a hitnkbl szrmazik; a Teremt Erk ajndka. A karmt befolysolni ebben az esetben annyit jelent, mint fellzadni a sors ellen.
Az entits a karmra helyezi a hangslyt, aki a trvny szerint l, az a trvny szerint tl; aki pedig a hit szerint l, az a hit szerint tl.
Nincs ebben sem brlat, sem irnia, de azt tudnia kell, hogy Isten trvnye az, ami valban tkletes, nem a rla alkotott emberi fogalmak. A trvny be fog teljesedni. Te teljested be vagy valaki ms? ... Keressetek, s tallni fogtok. Zrgessetek, s az ajt megnyittatik. Ezek cfolhatatlan s megvltoztathatatlan trvnyek.
Az emberi llek gyakorta tlzott magabiztossggal lp t az lk vilgba, s amikor tvozik, tlsgosan nagy benne az elbizonytalanods, mert megfeledkezik arrl, hogy a kt klnll vilg egytt ltezik, s az egyik ppolyan valsgos, mint a msik.
"Egy ember egy letben sok szerepet jtszik"
A karma vlaszreakci; hasonltsuk ahhoz a folyamathoz, amikor a test tpllkot vesz maghoz, s a szervezet erre valamikppen reagl. Mgpedig gy, hogy a tpllkot a test rszv alaktja t, bepti a sejtekbe, s gy hatst gyakorol a test s a tudat egszsgre.
gy van ez a llekkel is, amikor — egy fldi let idejre — bekltzik a testbe. Az ember gondolatai s e gondolatokbl szrmaz cselekedetei adjk a tpllkot, amelybl a llek ptkezik.
— E gondolatokat s cselekedeteket a mgttk meghzd gondolatok s cselekedetek motivljk, s gy tovbb, vissza egszen a llek szletsig.
— Amikor a llek j testbe kltzik, megnylik egy kapu, s vele egy lehetsg e llek sorsnak ptsre. Minden, ami korbban plt — lgyen az j vagy rossz —, benne foglaltatik ebben a lehetsgben
Trleszteni mindig lehet, de nem lehet kibjni a llek ltal korbban elkvetett tettek felelssge all.
Az let teht a fejlds tja, felkszls a llek megtiszttsra, jllehet a test s a fizikai tudat szmra az t gyakran rgs.
Vltozsok trtnnek, s az emberek azt mondjk: szerencsm volt. Csakhogy ami trtnik, nem szerencse! Hanem annak az eredmnye, hogy mit kezdett a llek a korbbi vtsgek jvttelre felknlt lehetsggel.
— a Kegyelem Trvnyt, amely tbbet jelent, mint az egyszer jvttel.
— A karma az, amikor tudjuk, mit kellene tennnk, s mgsem ljk meg lehetsgeinket. Ha meg tudsz bocstani msoknak, magad is bocsnatot nyersz. Ez a karma beteljestsnek tja.
nem knyszerthet senkit arra, hogy megbocssson magnak vagy msoknak, amg ezt maga el nem hatrozta. Szabadsgban ll addig maradni a maga vlasztotta tisztttzben, ameddig csak akar. m amg nem fejldtt egy olyan szintre, ahol mr elg vilgosan lt ahhoz, hogy a sajt hajnl fogva kihzza magt a bajbl, flsleges ezt krdezgetnie magtl: "Mirt nem emlkszem?" Sokkal helynvalbb ez a megfogalmazs: "rlk, hogy nem emlkszem!" Mg akkor is gy van, ha emiatt le kell mondania arrl az rmrl is, hogy olyan leteibe lthasson bele, amelyekben fldre szllt angyalknt gyakorolta jttemnyeit msok megsegtsre, s embertrsai szeretettl, megbecslstl s tisztelettl vezve halt meg.
Minden j, amit valaha tettnk, rkk a lelknkkel marad. A llek sosem "ronthatja meg" a jt, amit cselekedett. A ksbbiekben meg fogjuk vizsglni, hogy a Kegyelem Trvnye segtsgvel hogyan vethet ssze ez az elv az ok-okozat trvnyvel.
AZ EMBER TUDATALATTIJA HALHATATLAN
minden llek egyforma lehetsgek birtokban van
a llek alakulsa pedig elssorban attl fgg, hogy a tudatalatti szintjn, ahol az agyag a legpuhbb s legformlhatbb, van-e a Gondolatnak elg ereje megmintzni a sors szobrt.
Ahogyan a szilrd anyag rtalmatlan rszecskjt pusztt erv, vrosokat elspr erv vltoztatja egy lncreakci-sorozat, gy szabadthatja ki a lelket az anyag brtnbl a pozitv gondolatok lncreakcija — mg vgl a llek megtrhet fluid llapot s-szabadsgba, az asztrlis skra.
Knytelenek vagyunk teht e folyamatot "tragikus hall"-knt emlegetni, mert nincs megfelel szavunk r.
A hs-vr testre, a llek fldi burkra ugyanez a sors vr: elpusztul s visszamarad a hallban, s vele marad a kiterjedt "ego", a fldi burokhoz tartoz, htrahagyott tudat is.
A llek gy kikerlt az anyag brtnbl. Szabad lett! Fldi tartzkodsbl megrzi a vilgi tapasztalatokat, amelyeket "memriabankjban" biztonsgosan elraktroz — ugyanis csak a "tudatos elme" az, amit htrahagyott. A tudatalatti tovbb l, hiszen nincs kze az anyaghoz, s nem is fgg tle. Most ez vlik a llek tudatos elmjv, s ekknt mkdik egszen addig, mg a llek vissza nem tr a sr fldi anyagba, hogy elkezdje kvetkez lett.
A felsbbrend tudat tvllalja azokat a funkcikat, amelyeket a tudatalatti tadott, s gy a llek olyan tisztn ttekinthetv vlik, amilyen a Fldn sosem lehetett. Valsznleg a ltezsnek ezen a szintjn tapasztalt, magasztos lelkillapot fldi kisugrzst ltk meg egyes szentek "spiritulis eksztzisknt".
Amikor elrkezik az id, hogy a llek egy j testbe kltzve visszatrjen a Fldre, a folyamat egyszeren megfordul. A tudatos elme visszatr a tudatalatti szintjre, a tudatalatti pedig a felsbbrend n szintjre, a hs-vr test anyamhszer szentlybe. Nem prbl, nem is akar rzelmileg azonosulni a tudatalatti s az jonnan megszletett tudatos elme mkdsvel, mivel azok j egjukhoz igyekeznek hozzszokni.
A felsbbrend nnel csak nagyon ritka esetekben lehet kapcsolatba kerlni, s akkor is csak szakszer, mly hipnzisban – mly meditciban, transzban-
Az "jszltt" tudatos elme sohasem lehet idsebb, mint a test, amely tmenetileg otthont ad neki. Az ember elraktrozott tudsa, bersge, az az sztn, amellyel nmagt s embertrsait rtkeli, a tudatalatti szintjn nyugszik. Kvetkezskpp az egyetlen bart s tancsad, akihez fordulhat, a sajt tudatalattija. Radsul ezt a kapcsolatot csak alvs kzben vagy megvilgosodott, meditatv tudatllapotban lehet megteremteni. Ilyenkor az nfegyelem segtsgvel az ember eljut odig, hogy lel, s meghallgatja "a tudat csndes, nyugodt szavt".
Az jraszletett embernek ber llapotban, tudatossga szintjn ismt szembeslnie kell az anyagi lt kihvsaival, legjobb tudsa szerint kell egyenslyoznia az let hullmversei fltt tvezet keskeny palln, ahol — ha kpes figyelni arra a "csndes, nyugodt szra" — elkerlheti a tlzott nkzpontsg buktatit, amelyek korbban annyiszor megksrtettk, s tasztottk a mly rvnybe.
Van bizony! Tekintsk a llek inkarnciit egy folytatsos regny egyes rszeinek. Amint a llek tja egy bizonyos letben a halllal vget r, mris megjelenik az apr bets felirat: "Folytatsa kvetkezik". Amikor egy j testben jra megszletsz, nem nullrl indulsz: pontosan ott folytatod, ahol abbahagytad.
Ha pldul egy elz letedben nem tudtad legyzni magadban azt a ksztetst, hogy kvekkel zzd be egy veghz ablakait, akkor legkzelebb — jelkpesen — ugyanolyan helyzetben tallod magad, csak ppen ez alkalommal a tid lesz az veghz, amelyre a kvek zporoznak. Ha rezzenetlen arccal elviseled a puszttst, amg a szmlt kiegyenltve utols ablaktbld is szilnkjaira nem hull, egszen j eredmnyt tudsz felmutatni.
Ha viszont nsajnlatba zuhansz, s tkozdsz, hogy te nem ilyen sorsot rdemelnl, akkor elpuskztad az egszet, s semmit sem sikerlt profitlnod a nagy lehetsgbl.
A szabad akarat ersebb a sorsnl
Egyetlen let, amelyet a llek teljes egszben a msok szolglatnak szentel t-hat olyan letet ellenslyozhat, amelyben a fejlds megrekedt, s a llek elmaradt nmagtl.
A szabad akarat mindig ersebb, mint az eleve elrendelt sors. Nem lehet annyi rgi adsgot felhalmozni, hogy a llek a vgn ne tehessen mst, mint szntelenl fizessen, fizessen s fizessen. De azt is tudomsul kell vennnk: a llek a fejldsre gyakran vlaszt olyan mdot, amelyet a tudatos elme nem rt meg azonnal.
Nagyon fontos ezt az alapttelt megrteni s elfogadni, mieltt az egyni letek rszletes vizsglata sorn bonyolultabb tmkat rintennk.
Brmekkora kutyaszortban tallod is magad, te intzted gy, hogy odakerlj — azltal, hogy korbban nem vettl tudomst a trvnyrl. Brmilyen trvnyt szegtl meg, sajt szabad akaratod ellen vtettl, a rd ruhzott szabad akarat ellen. A te vlasztsod, hogy ppen ott lgy, ahol vagy. Ez legalbb annyi mltsgot s nbecslst ad, hogy tudd: sajt hibidat te kvetted el
Ezrt van az, hogy az igazi vallsok felvilgosult tantsait sosem lehetett sszhangba hozni az eredend bn s a tzes pokol dogmjval.
egyetlen Istent ismerj: egy vgtelen kegyelm, szeret Istent, aki mindannyiunknak mr rgen megbocstott.
Mindenekeltt ezt az alaptantst kell szem eltt tartanod, kedves olvas, ahogy egyre jobban belemerlsz a reinkarnci elmletben foglalt folyamatokba, mert ms alapokrl kiindulva ez az egsz nem mkdik.
A FIZIKAI S AZ RZELMI KARMA
Az erny jutalma s a bn ra
Mert rgta ismeretes: minden lleknek szmot kell adnia minden meggondolatlan szavrl. Minden aprsgrt meg kell fizetnie.
Vagyis, ha a llek felismeri, hogy rossz tra tvedt, az szinte bnbnat mrtknek megfelelen segtsget kap.
Elszr is a szvnek kell megvltoznia, azutn a tudatnak. Meg kell vltoztatni a clokat s szndkokat is.
A karmt, amelynek lapjain a llek nyeresgei s vesztesgei letrl letre fljegyeztetnek, gyakran — tvesen s igazsgtalanul — sszetvesztik a megtorlssal. A karma nem a bntets eszkze — ahhoz tl kifinomult s elfogulatlan; vgs clja a jvttel. Val igaz azonban, hogy mikzben egy fjdalmas bnbeess nyomait igyekszik egy mg fjdalmasabb gygymddal eltntetni, komoly szenvedseket okoz.
Az igazltsok szerint ktfle karma ltezik: rzelmi s fizikai. Mindegyiknek megvannak a pozitv s negatv, j s rossz vonatkozsai.
A negatv rzelmi karma cmsz alatt olyan jelensgek szerepelnek, mint a rossz hzassg, az alkoholizmus, az impotencia s a klnfle neurzisok, mint pldul a mnis depresszi, a paranoia, a klnfle perverzik vagy a megszllottsg — a sz kzpkori rtelmben.
A fizikai karma slyos testi fogyatkossgokban lthet testet — sketsg, vaksg, beszdhiba — vagy az olyan, pusztt betegsgekben, mint pldul a leukmia vagy a sclerosis multiplex.
kegyelem trvnye a llek szmra llandan hozzfrhet lehetsget knl, a felhalmozdott adssgokat mindig le lehet dolgozni, ha letnket nzetlenl a mg nlunk is szerencstlenebbek megsegtsnek szenteljk
"Amit vetettl, azt aratod, hacsak a testi vagy karmikus trvny helyett a Kegyelem Trvnynek nem engedelmeskedsz." gy tnik, a legtbb ember e kt vglet kztt ingadozik.
A Kegyelem Trvnye fell emelkedhet a karma trvnyn, tisztra trlve a felgylemlett adssgok tbljt.
a karmikus adssgot a sajt lelkeddel szemben kell lernod a jelenben, a kzted s embertrsaid kzt kiptend kapcsolatok rvn. s ez minden llekkel gy van!
— Amit te mrsz msokra, ugyanaz szll vissza sajt fejedre.
Mert ha az letet akarod, akkor adnod is kell az letet. A trvnyek ppgy rvnyesek a mindennapi gyakorlatban, mint a szellemvilgban. Mert a Tudat az ptmester.
— Ha szeretetre vgyol, szeretetremltnak kell mutatkoznod. Ha bartokat szeretnl, lgy magad is bartsgos. Ha bkt s harmnit kvnsz, feledkezz meg nmagadrl, s teremts bkt s harmnit kapcsolataidban.
Ne tvedj s ne rtsd flre a tantst!
Az ember azt aratja le, amit elvetett, s kzben szakadatlanul szembe kell nznie nmagval.
Ha azzal prblkozol, hogy egyedl csak ezzel, csak nmagaddal nzz szembe, ez karmv vlik. De tgy jt azokkal, akik rosszindulattal fordulnak feld, s ezltal nmagadban jvtehetsz mindent, amit valaha vtettl embertrsaid ellen!
A FLELEM SZEREPE AZ RZELMI KARMBAN
Mirt van bennem ennyi flelem?
A vlasz szerint elz leteiben sok fizikai flelmen esett t, s ezek — a tudatalattiba sllyedt emlkekknt — elksrtk a jelenbe is.
A llek ksz, de a test ertelen; szksgnk van arra, hogy legyenek emberek, akikre tmaszkodhatunk, ha ert vesz rajtunk a gyngesg.
aki becsletes szndkkal nz nmagba, tkletes erklcsi kdexet tall ott: a lelkiismeret hangja sohasem hazudik. Egyszeren arrl van sz, hogy idnknt knyelemszeretetbl nem vesznk rla tudomst — aztn persze csodlkozunk, amikor fejjel nekimegynk az vegajtnak, s betrjk az orrunkat.
Ne engedd visszaszortani magad olyanok ltal, akik fontossgukra hivatkozva prblnak hatni rd, fontoskodssal brki kpes bolondot csinlni magbl!
Adj azoknak, akik gy hiszik, hogy sokat tudnak! Ha kpes vagy felismerni, rjssz majd, hogy sokkal tbbet tudsz, mint k, brmilyen tmrl! Ha a krlmnyeid megvltoznak, az risi vltozst jelent majd szmodra... Ne flj teht a bajoktl; tudd, hogy brmit akarsz, elrheted.
Csak kt szem, csak kt fl adatott neknk, de ktszer, st ngyszer tbbet kellene ltnunk s hallanunk, mint amennyit beszlnk! Soha ne lgy krked, de soha ne is prblj meg olyan lenni, mint a tbbiek, mindig megcselekedve, amit mondanak neked, csak azrt, hogy msknt vlekedjenek felled.
— Merj klnbzni!
Megfigyelhetik majd, hogy kevesen lesznek teljesen idegenek az entits szmra, nhnyan mgis rkk idegenek maradnak, akrmilyen gyakran, akrmilyen okbl sodorja ket egyms mell az let! Az entits mindig hajlamos lesz az idealizmusra. Fel kell vilgostani arrl, hogy az emberek, a trsai ltal tett gretek nem mindig lesznek hiba s fogyatkossg nlkl valk, klnben elveszti a bizalmt, s nemcsak msokban, hanem sajt magban is.
S a legmagnyosabb ember, a legmagnyosabb szemly, st, mi tbb, a legmagnyosabb entits az, aki elveszti nmaga irnytst!
EMBER — AZ IDEGEN A FLDN
minden emberi szomorsg abbl ered, hogy a llek visszal a sajt Teremtje ltal adott szabad akarattal.
Az alaplogika teljesen egyszer: brmely egysg — lgyen az szellemi, emberi vagy mechanikus — legkevsb hatkony rsze a leginkbb ideiglenes, tmeneti komponens. Az ember esetben a fizikai test az "ideiglenes menedk" az rkkval llek szmra, ez a legknnyebben nlklzhet, ptolhat.
Nem valszn, hogy a gyk tlzott fontossgot tulajdont a farknak, hiszen mindig kpes jat nveszteni, akr sajt hibjbl vesztette el, akr nem. Biztos lehet abban, hogy tud j farkat nveszteni, a farok viszont nem nveszthet msik gykot.
Sajnos az emberi ego kptelen ilyen vilgos okfejtsre. Hogy a logikus kvetkeztetst rdekben kiss megkeverjk a hasonlatot — az emberi pszichben a farok makacsul ragaszkodik ahhoz, hogy csvlja a kutyt. Ebben benne van minden emberi szenveds s gytrelem eleje s vge. Ez az, ami Sartre-t s az egzisztencialistkat oda vezette, hogy a tudomny megfoghatatlansgval vaktsk el magukat, az avantgarde papokat pedig, akik mg tovbb mentek a szellemi felelssg elli meneklsben, addig az azonnal fogyaszthat vallsig, amelynek kiindulpontja ez: Isten meghalt.
Ha kibillen egyenslybl az igazsg, ez termszetes kvetkezmnyekkel jr mind a fizikai, mind a lelki anyag szmra. Minden egynnek a sajt lett kell vezetnie, akr ebben a szfrban, akr ms skokon.
a krnyezet sohasem mr az emberre nagyobb megprbltatst, mint amekkort elbr, akkor a llek fogadtatst mindig azok a krlmnyek szabjk meg, amelyekbe megrkezik — akr a naprendszer egy msik bolygjrl, akr a mi vilgunk valamelyik asztrlis tartomnybl.
Honnan jn a llek, s hogyan lp be a fizikai testbe?
Mr ott van. Mihelyt az emberi test a szlets utn beszvja az els llegzetet, azonnal l llekk vlik, ha elrte azt a fejlettsgi szintet, ami szksges ahhoz, hogy a llek szllshelyet talljon benne.
A fizikai skrl eltvozott lelkek itt maradnak a kzelnkben egszen addig, mg el nem rnek egy olyan fejlettsgi szintre, mely tovbb viszi ket, vagy tovbbi fejldsk rdekben vissza nem trnek ide. Mg e szfra kzelben vannak, brmelyikkkel kommuniklni lehet. Jelenleg is ezrvel vannak krlttnk...
A bolygk hatsai
Nevezze meg a legfontosabb bolygkat s a hatsukat az emberek letre.
— Merkr, Mars, Jupiter, Vnusz, Szaturnusz, Neptun, Urnusz, Szeptimusz.
Krem, definilja az asztrolgit.
Az ember hajlamait az a bolyg hatrozza meg, amely alatt szletett, mert az ember sorsa a bolygk szfriban s egytthatsaiban rejlik
Az ember sorst befolysol legnagyobb er a Nap, aztn a Fldhz kzel es bolygk, vagy azok, melyek emelked plyn voltak az egyn szletsnek idejn.
Ahogy az raplyt irnytja a Hold, ppen gy hatrozza meg a magasabb teremtmnyek cselekedeteit a fld krli bolygk egyttllsa.
DE VILGOSAN MEG KELL RTENI: SEMMILYEN BOLYG VAGY NAP, HOLD VAGY BRMILYEN GITEST FZISAI NEM MLHATJK FELL AZ EMBER SAJT AKARATNAK SZEREPT
A llek vdettsge a halllal szemben
Tegyk fel teht, hogy a hall ltal megszabadult llek s az l testbe zrt llek csupn a fajslyban s a rezgsben tr el egymstl,
A Fld mg hlt az izz szlets utn; ezt a szrazfld s a vizek klnvlsa kvette. Aztn az egysejt kezdetekbl kifejldtt az llati let. Az egyetlen szilrd anyag, amit a lelkek valaha ismertek, most nyilvnult meg magn a Fldn. Ms szval: csak maga a Fld alkalmazkodott a fajsly s gravitci ma ismert trvnyihez.
A Fld felett lebegve a lelkek megigzve kvettk figyelemmel az evolcit, s ksbb, amikor az llati let hm- illetve nnemre oszlott, kvncsisguk arra csbtotta ket, hogy letrjenek sajt evolcis svnykrl, s helyette haland formt ltsenek magukra. Akkor, emlkezznk, a testk mg finomult szellemi textrbl llott, slytalanok voltak.
A gondolatforma pontosan az, amit a neve sugall: sszesrsdtt gondolatokbl teremtett forma, amely nlklzi a fldi anyag szilrdsgt. A tudatos elmn kvl minden mentlis szinten a gondolatok ltez, valsgos dolgok, s ezrt egy gondolatforma, ha egyszer ltrejtt, olyan igazi s tapinthat, mint az agy, amely ltrehozta.
A tudatos agy szmra csak hallucinciknt vagy ltomsknt mutatkozhat meg. Egy tlzottan nagy adag lizergsav (LSD) lerombolja a vdgtat; kzvetlen kapcsolat jn ltre a szer hasznlja s a gondolatformk kztt. Ezek rendszerint a sajtjai, de ugyanilyen vdtelen lesz msok gondolatformival szemben is. Ha ezek a kls kapcsolatok gonoszak, a velk val tallkozs katasztroflis hatst gyakorolhat elmebeli psgre.
Mivel Istennek sosem llt szndkban, hogy a lelkek ezen a fldn, emberi testekben manifesztldjanak, a lelkek nem is oszlottak nemekre. Ezrt az llatok szaporodsnak eszkzei elrhetetlenek voltak szmukra. Egyetlen lehetsg knlkozott szmukra: "bekltzni" az llati testbe, ahogy a remeterk belebjik az res csigahjba — csak az a klnbsg, hogy a csigahj ebben az esetben mr foglalt volt!
gy teht kt teljesen idegen forma igyekezett osztozni egyetlen, kzs fizikai rksgen. Ennek kockzata nyilvnval. A btrabb lelkek kzl azonban nhnyan arra hasznltk szabad akaratukat, hogy behatoljanak az llati anyag vastagabb, srbb vibrcijba.
A blcsebb s megfontoltabb lelkek haboztak, s jl tettk.
Azok a lelkek, akik a hs brtnben csapdba estek, kptelenek voltak kiszabadulni belle. Az anyagi vilg idegen anyaga gy viselkedett, mint egy krlelhetetlen gpezet fogaskereke. Bekapta a lelkeket, s magval sodorta ket. Azok remnytelenl belegabalyodtak a fajfenntarts folyamataiba. gy jtt ltre a fldn egy szenved hibrid, amely nem ember, de nem is llat — pontosabban: flig ember, flig llat —, aki kptelen alkalmazkodni az llati evolci trvnyeihez, de nem is tudja fggetlenteni magt tlk.
Ez megvetst, gylletet s vrontst hozott, s olyan sztnket, melyek az nzst tplljk, a msok szabadsgnak tisztelete nlkl.
A lelkek, akik szabadok maradtak, nem siethettek segtsgkre. Csak tehetetlen, rmlt szemllk maradhattak.
Ez ksztette Istent arra, hogy ltrehozzon egy tkletes fizikai formt, egy hsbl alkotott testet, amelyben a "mentlelkek" biztonsgban inkarnldhattak. Ez a fordulat a Teremts Knyvben jelkpesen dm teremtseknt szerepel. Az ember jelenlegi formjban t klnbz helyen tnt fel a fldn, s mind az t jonnan teremtett csoport etnikailag eltrt a tbbitl.
A lelkeket, akik gy, a tiszta csatornkon keresztl inkarnldtak, Cayce Isten fiainak nevezi, gy klnbztetve meg ket az llati anyag csapdjba esett lelkektl. Az utbbiakat az Ember Fiainak hvja.
A Biblia intseinek eredete, miszerint "tartsd a fajt tisztn", ezeknek a romlatlan lelkeknek els megjelenshez kapcsolhat.
Szmukra a hibrid lelkek, az llati rtsgukkal a hindu rtelemben vett "rinthetetlenek" voltak.
Az Isten Fiai az t klnbz — fehr, fekete, barna, vrs s srga pigmentcij — faj tagjaiknt felptettk sajt civilizciikat a kontinenseken, melyek a ksbbi fldvltozsok kvetkeztben elpusztultak, vagy a felismerhetetlensgig megvltoztak. Az Atlanti-cen most elfedi Atlantisz elsllyedt kontinenst (a vrs faj blcsjt), ugyangy, ahogy a Csendes-cen elnyelte Lemurit (a fekete faj blcsjt).
Mivel Lemurira vonatkozan igen kevs krdst intztek Edgar Caycehez, az igazltsokban is alig esik sz rla. Atlantiszrl (Kr. e. 200000 — Kr. e. 10700) azonban annl tbb. Az igazltsok szerint tulajdonkppen nem tlzs kijelenteni, hogy Atlantisz volt jelenlegi civilizcink blcsje.
Ez a hatalmas llekcsoport volt a legdinamikusabb s a leglelemnyesebb ezen a vilgon.
Atlantisz hatsa tbbnyire ma is olyan ers, mint valaha. A hats klnsen azokra a llekcsoportokra vonatkozik, akik gy dntttek, hogy reinkarnciikat nem egy meghatrozott fejldsi temhez igaztjk. Civilizcijuk cscspontjn az atlantisziak rendelkeztek az ESP (rzkszerveken tli rzkels) s a teleptia kpessgvel, hasznltk az elektromossgot, mechanikus ton mozgatott vzi s lgi jrmveket alkottak, meghonostottk a rvidhullm kommunikcit, kitgtottk az emberi letkor hatrait, s fejlett sebszeti ismeretekkel rendelkeztek.
Energiaforrsknt a Tuaoi kvet, a "Flelmetes Kristlyt" hasznltk, a lzersugr elfutrjt. Pusztulsukat vgl is az energia rossz felhasznlsa okozta.
Az emberi let llandan mozgsban lv, nyughatatlan vltozatt kpviseltk; szakadatlanul azon iparkodtak, hogy megvltoztassk, mdostsk, javtsk a termszet trvnyeit. Hatalmuk egszen fantasztikus mreteket lttt, s aztn elkezdtek visszalni vele.
Szellemi kezdeteik idejn olyan civilizcit alkottak, amely elismerte az Egyetlen Istent, de vgl is elutastottk t egy brutlis erej, zsarnoki Isten kedvrt, ami egyet jelentett azzal, hogy sajt erklcstelensgket, bneiket imdtk.
A fejletlen, hibrid lelkeket vagy mutnsokat rabszolgasorba alacsonytottk, megalztatsnak s erszaknak tve ki ket.
Tkletesen tisztban voltak a karma trvnyeivel, de elkvettk azt a hibt, hogy feltteleztk: a felszaporod adssgok brmikor knnyen visszafizethetk a jvben. Egy tnyezvel nem szmoltak — hogy a fejlds plyja irnyt vltoztathat, s olyan testben kell szembenznik adssgaikkal, amely mr nem rendelkezik a jvbeltssal s a tbbi atlantiszi ervel.
Pontosan ez volt az, ami bekvetkezett. Mikor az ember rzkszervei a minimumra, azaz tre cskkentek, az atlantiszi bns oly tehetetlennek rezte magt, mint a remeterk, amely elvesztette a csigahzat.
A karmikus adssgok, melyeket egyszer lett volna egy vagy kt leten t letrleszteni, hirtelen a vgtelensgig tgultak. Nhny Isten ellen elkvetett bn letek ezreit krte krptlsul.
Megrettenve az rkkvalsgig tart tehertl, a szellemi csdt vlasztottk. A roppant adssghalmaz azonban megmaradt, s mg mindig fizetni kell.
Mint mr jeleztk, az atlantiszi emberek voltak azok, akik fejldsen mentek keresztl a Fldn, s isteni kpessgekkel ruhztattak fel, de k megfeledkeztek az Egy Istenrl, akiben minden l s ltezik. gy hoztk ltre azt, ami a testet elpuszttja, br a lelket nem. Nagy szmban, igen nagy szmban lnek atlantisziak jelenleg is a Fldn.
A szlssges atlantisziakkal szemben, akik mg mindig a parznasgot, az erszakot s a hallt imdjk, felsorakoztak a megfontoltabb, tapasztaltabb llektrsak jzan eri: azok, akik a trtnelem folyamn lelt sok s vltozatos reinkarncin keresztl tisztbb perspektvra tettek szert — "azok a nemest hats erk, akikben a szeretet hatalma munkl".
A vgs Armageddon csatja nem a Fldn fog lezajlani — mondta Cayce. Lelkek kztti csata lesz ez, azok a lelkek fogjk megvvni, akik elhagyjk a fldet, azok ellen, akik vissza akarnak trni. Az egykor elhagyott Isten fel igyekv lelkek az elkrhozott lelkek ellen, akik azt remlik, hogy ha ersen kapaszkodnak ebbe a hanyatl bolygba, akkor mindrkre elszakadhatnak Istentl.
Az ortodox dogma kifejezseivel lve, ezt a harcot nem az lk, hanem a holtak vvjk majd meg
Az egyik forrs alighanem az a feljegyzs, amelyet az egyn kszt tapasztalatairl az idben. A llek tapasztalatainak sszessge fel van jegyezve az egyn tudatalattijban, valamint az Akasha Krniknak nevezett helyen. Ezeket a feljegyzseket brki elolvashatja, aki megfelelen r tudja magt hangolni.
akik elgg flre tudjk tenni szemlyisgket, hogy lelkk rhangoldhassk az egyetemes tuds forrsra.
, hogy nincs olyan ember, akinek ne volna meg ez a kpessge. Biztos vagyok abban, hogy minden emberi lny nagyobb ervel rendelkezik, mint aminek valaha tudatban lesz — feltve, hogy hajland az nzstl megszabadulni, mert ez szksges ahhoz, hogy ezek a kpessgek kifejldjenek.
Van fizikai testnk, van mentlis testnk is — s van szellemi testnk — azaz lelknk. Ezek mindegyiknek megvannak a sajtossgai. Pont gy, ahogy a fizikai testnek megvan a felosztsa — mindegyik rsze fgg a tbbitl, s nmelyik egy kiss jobban fgg, mint msok —, a tudat tevkenysgnek is megvan a maga forrsa, amely klnfle mdokon nyilvnul meg a test ltal.
— A lleknek ugyancsak megvannak a sajtossgai, s megvannak az emberek kztti megnyilvnulsnak, fennmaradsnak s gyarapodsnak klnbz mdjai is. A paranormlis er a llektudat megnyilvnulsa.
Mindketten arra knyszerlnek, hogy egytt trjenek vissza, s jraljk az egsz szomor, negatv konfliktust, mg el nem rnek arra a fejlettsgi szintre, ahol mr elegend jzan eszk van ahhoz, hogy elssk a csatabrdot, s felhagyjanak az ellensgeskedssel. Kettejk kzl a fejlettebb lleknek el kell halasztania sajt spiritulis fejldst, mert rknyszertette magt, hogy annak a kevsb fejlett lleknek a tempjval folytassa tjt, akinek krt okozott.
Ne legyetek bolondok gyllni t, s megterhelni magatokat egy jabb ellensg flsleges slyval!
|